Onze service-afdeling is 24/7 beschikbaar! Bel: 0800 – 06 77

  • Specialisme
    • Onderhoud
    • Beheer
    • Service
    • Inspectie
  • Vakdisciplines
    • Elektrotechniek
    • Klimaattechniek
    • Inbraak- en brandbeveiliging
    • Sanitair
    • Riolering
    • Brandblusmiddelen
    • Meet- en regeltechniek
    • Gebouwbeheerssysteem
  • Markten
    • Retail
    • Utiliteit
    • Vastgoed
    • Onderwijs
    • Woningbouwvereniging
    • Gemeenten
  • Referenties
  • Contracten
    • Zakelijk
  • Over ons
    • Wie zijn wij
    • Missie
    • Werkwijze
    • MVO
    • Certificering
    • Werken bij
      • Vacatures
      • Werken en leren
      • Solliciteren
      • Stage
    • Nieuws
    • Batenburg Techniek
  • Contact
    • Klantenservice
    • Vestigingen
Home » Werkwijze

Werkwijze

Integraal Service Management

OSP B.V. werkt in het proces van kennismaking  tot en met de jaarevaluatie  volgens een uniek 7-stappenplan. Wij noemen dit Integraal service  management. Deze werkwijze resulteert in een even voordelig als kwalitatief hoogstaand service en onderhoud van technische installaties, met duidelijke afspraken, uitgebreide rapportages en de afgesproken planning voor onderhoud. Keiharde garanties waar ú als opdrachtgever ons op mag afrekenen!

Stap 1
Kennismaking en inventarisatie van uw wensen voor het onderhoud van de technische installaties. Wij praten over uw huidige en toekomstige activiteiten, budget, planning, milieueisen en huisregels. Daarmee scheppen wij een kader voor een offerte op maat.

Stap 2
Alle uitgangspunten worden vastgelegd in een aanbieding met daarbij een helder overzicht van alle technische installaties in uw pand(en). Deze aanbieding wordt vanuit mileuoverwegingen digitaal naar u toegestuurd.

Stap 3
De aanbieding wordt persoonlijk met u doorgenomen en afgestemd op uw wensen.

Stap 4
De getekende aanbieding wordt vastgelegd in ons ERP systeem. Alle huisregels en toestel gebonden informatie wordt doorgesproken met de planner, werkvoorbereider en servicemonteurs.

Stap 5
Het jaarlijks onderhoud kan nu starten en de servicemonteurs staan klaar voor het verhelpen van eventuele storingen.

Stap 6
Periodiek (maandelijks, per kwartaal of per jaar) naar gelang de wens van de opdrachtgever, zal er een evaluatie plaats vinden.

Stap 7
Gedurende het jaar is uw aanspreekpunt de contractbeheerder. Deze is verantwoordelijk voor het gehele onderhoud- en storingsafwikkeling.  Hij regelt en informeert. Zo blijft u van alles perfect op de hoogte!

Wilt u meer informatie over uw mogelijkheden voor technisch onderhoud en storing oplossen? Neem dan contact met ons op.

Services

BeheerOnderhoudServiceInspectieAlle producten

Stap jij bij ons in?

https://www.osponline.nl/wp-content/uploads/2018/12/BT-video-GGI-kl.mp4

OSP

We werken samen 24/7 aan goed service beheer en onderhoud. We zijn onderdeel van Batenburg Techniek.

Contact

Bel ons voor advies
0800 - 06 77
A Batenburg Techniek company
© Batenburg Techniek - 2019
Webdesign: Heers
  • Privacybeleid
  • Specialisme
    • Onderhoud
    • Beheer
    • Service
    • Inspectie
  • Vakdisciplines
    • Elektrotechniek
    • Klimaattechniek
    • Inbraak- en brandbeveiliging
    • Sanitair
    • Riolering
    • Brandblusmiddelen
    • Meet- en regeltechniek
    • Gebouwbeheerssysteem
  • Markten
    • Retail
    • Utiliteit
    • Vastgoed
    • Onderwijs
    • Woningbouwvereniging
    • Gemeenten
  • Referenties
  • Contracten
    • Zakelijk
  • Over ons
    • Wie zijn wij
    • Missie
    • Werkwijze
    • MVO
    • Certificering
    • Werken bij
      • Vacatures
      • Werken en leren
      • Solliciteren
      • Stage
    • Nieuws
    • Batenburg Techniek
  • Contact
    • Klantenservice
    • Vestigingen