Integraal Service Management
OSP B.V. werkt in het proces van kennismaking tot en met de jaarevaluatie volgens een uniek 7-stappenplan. Wij noemen dit Integraal service management. Deze werkwijze resulteert in een even voordelig als kwalitatief hoogstaand service en onderhoud van technische installaties, met duidelijke afspraken, uitgebreide rapportages en de afgesproken planning voor onderhoud. Keiharde garanties waar ú als opdrachtgever ons op mag afrekenen!
Stap 1
Kennismaking en inventarisatie van uw wensen voor het onderhoud van de technische installaties. Wij praten over uw huidige en toekomstige activiteiten, budget, planning, milieueisen en huisregels. Daarmee scheppen wij een kader voor een offerte op maat.
Stap 2
Alle uitgangspunten worden vastgelegd in een aanbieding met daarbij een helder overzicht van alle technische installaties in uw pand(en). Deze aanbieding wordt vanuit mileuoverwegingen digitaal naar u toegestuurd.
Stap 3
De aanbieding wordt persoonlijk met u doorgenomen en afgestemd op uw wensen.
Stap 4
De getekende aanbieding wordt vastgelegd in ons ERP systeem. Alle huisregels en toestel gebonden informatie wordt doorgesproken met de planner, werkvoorbereider en servicemonteurs.
Stap 5
Het jaarlijks onderhoud kan nu starten en de servicemonteurs staan klaar voor het verhelpen van eventuele storingen.
Stap 6
Periodiek (maandelijks, per kwartaal of per jaar) naar gelang de wens van de opdrachtgever, zal er een evaluatie plaats vinden.
Stap 7
Gedurende het jaar is uw aanspreekpunt de contractbeheerder. Deze is verantwoordelijk voor het gehele onderhoud- en storingsafwikkeling. Hij regelt en informeert. Zo blijft u van alles perfect op de hoogte!
Wilt u meer informatie over uw mogelijkheden voor technisch onderhoud en storing oplossen? Neem dan contact met ons op.